Japp då kör vi......

Idag har jag vart hos tandis....haft mega ont och tillslut övertalade min mamma mej att ringa....och idag var jag där .
klockan 08.00 klev en väldigt nervös liten Anna innanför dörrarna till tandis och satte sej ner o väntade. det var som tur väl ingen annan där just då, så fick jag komma in till underdökningsrummet. där möttes jag av en väldigt snygg och trevlig tandläkare =)  
Fick berätta vad som var problemet och med en darrande röst lyckades jag tala om var jag hade  ont och varför.
Efter lite röntgen o sånt så kom han fram till att vi skulle göra en ROTFYLLNING!!!! då ville jag mest springa därifrån....usch sånt gör ju ont. han såg nog hur panikslagen jag blev hehe stackarn.....
men så satte han igång och tro det eller ej men det gjorde inte alls lika ont som förra gången. han var JÄTTE duktig. Blev faktiskt imponerad.
men jag har nog aldrig svettats så mycket på en gång hehe.....så nu har jag en tillfällig rotfyllning, ska tillbaks och göra en riktig i augusti =/ men känns inte lika otäckt längre.
Jupp så nu är jag glaaad!!! har inte ont längre =) =)

sen så åkte jag in till stan och shoppade lite, kände att jag behövde det =)

joo.....det är jättesvårt att dricka kaffe när man är bedövad i halva ansiktet =/ men det funkar med sugrör haha!!!

jupp.....det  var min dag....nu ska jag fortsätta att röja i lägenheten....tänkte få undan massa småprylar som jag har ÖVERALLT!!!!!

PUSS på er alla söta


Kommentarer
Postat av: Din Tea

hehe, så nu ska du flytta nagellacket till höger igen då :D
du e bäst i hela världen!!!! puss o kram

2007-07-11 @ 19:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0