Alla Hjärtans Dag

Ja det är det ju idag =)

Alicia fick en nalle med ett hjärta på av mig! Nallehjärta heter han !

köpte chokladhjärtan  och ska baka en hjärtankaka gott gott =)

I affären mötte vi Erik så vi fick skjuts hem... tur det för jag har förbannat ont idag =/

Väl hemma så fick vi blommor av honom! Galet. Jag fick 10 STORA röda rosor i en fin vit vas, och alicia fick en växt i en kruka med hjärtan på och i krukan bland bladen sitter en liten katt =)

TACK!!

Behövde detta idag... nästan lite deppig över allt idag. men det är bara att bita ihop! Blir inte bättre av att gnälla!

Nu ska jag snart ta ett varmt bad ! Värme och alvedon är bra =)

Hoppas att Ni får en härligt Alla Hjärtans Dag!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0