.....

Jag är trött.... och deppig. Jag har ont...

Jag är inte gammal. Men kroppen är gammal. Den gör ont.

Jag vill inte gå till läkaren igen. Jag Vill Inte. Idag har jag legat på soffan. Mått illa... ont i höger äggstock... igen. Är det bara mensvärk? eller har cystorna kommit igen? Det smärtar så att jag haltar.

Gick till affen innan... kräktes när jag kom hem... magsjuk? eller magkatarr?

Hur gammal är jag?

Är det konstigt att jag inte orkar med allt som händer runt omkring? Eller är jag klen som inte reser mig upp och bara skakar av mig allt? Ta en alvedon och var glad!? 

Jag kämpar med jobb... kämpar med att vara glad och positiv... men idag orkar jag inte. Är det fel? Är jag gnällig? Ja det är jag. Jag vill gnälla. JÄTTEMYCKET.  Men vem ska jag ringa och gnälla för? Vem orkar höra? Jag vill ringa min pappa.... vill att han ska tala om att allt blir bra! Men det går inte... för hans kropp la av. Den orkade inte mer... Är det därför jag har ont? Är det bara på låtsas? Psykosomatiskt? Är jag knäpp?

Men vad hjälper det att gnälla... ingenting...

Imorgon kommer mitt hjärta... min pärla... mitt liv... den jag lever för! Finns ingen jag älskar mer! Älskar så det gör ont... men ett bra ont!

Hon gör så jag glömmer smärtan! Hon är min alvedon =)

Detta är nog det mest deppiga och negativa inlägg på länge....

Jag har en skön soffa iaf ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0