tandläkaren idag.....=S

såå jag överlevde tandis =) han var hur snäll som helst, har inte haft han innan så jag var måttligt nervös innan jag skulle gå in,  men han förklarade exakt vad han gjorde, varför han gjorde det och så. och han testade alltid om det kändes nåt innan han gjorde nåt. kändes inte ett dugg =D så nu är jag inte lika nervös till nästa gång. blir nämligen 2 ggr till med denna hemska tand!!
det roliga var att mitt i allt så nös han, och slutade han med det han höll på med?? nädå hehe han fortsatte att fila medans han nös 2 GGR tom!! hehe då flinade jag lite, eller försökte =P han var rätt rolig hehe fick mej att le några ggr faktiskt. har minsann aldrig dragit på smilbanden när jag vatt hos tandis förr ......jag sa till han att han var bäst =)

annars har dagen vatt hyfsat lugn....alicia har vatt megadront trött hehe men jag har vatt på jättebra humör så hon lyckades inte sura ihop totalt.

jobbet var skoj =) busat massa massa massa !!!! fick höra att jag var den bästa bustanten =P hehe men det är jag juh oxå hehehehe

hmm....vad mer....har gjort lite på läxan *duktig* så nu är det bara det jobbigaste kvar och det hinner jag senare =)

min bror är i sverige =D ska träffa han på lördag!!! hoppas det blir skoj =)   

snart ska jag natta lillan .....o sen slappa på soffan....plocka lite så man inte snubblar sönder sej totalt, leksaker ÖVERALLT!!!! men men =) vad gör det hehe

var hos doktorn igår =( har inflammation i typ 3 muskelfästen i bröstkorgen =( gör såå j*vla ont!!! kan typ inte få luft när det gör som ondast =( *gnäll gnäll*  måste stressa ner.....ångest är inte så bra att ha heller.....doktorn sa att jag måste kunna slappna av mera....hehe hur gör man det då??

näpp.....nu ska jag kolla klart på bamse men lillan!!!

Pusseluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0