update....

ok....jag har vatt i en svacka igen.....en ganska djup svacka. men nu e jag på väg upp igen. känner att styrkan är på väg tillbaka!! känns jätteskönt!! hoppas jag inte vatt elak mot nån....inte med vilje isåfall. älskar er mina bästa!! ni vet vilka ni är =)
karl-oskar dagarna började jättebra!!! biten i näsan blev jag =P hehe av min söt.....
men sen så flippade det ur lite....förlåt alla om jag blev lite arg o lessen. men lite kul hade vi ju faktiskt =) träffade lite folk jag saknat! sandra =) vi träffas allt för sällan =)
o sen träffade jag folk jag helst hade sluppit.....men men =) vad gör det om hundra år.
sen nästa dag åkte jag o toffe in till stan o vandrade runt med alicia lite =) hon åkte en karusell hehe har aldrig sett henne såå uttråkad =P hoppborgen däremot var en hit!!! den älskade hon. sen åkte hon hem med farmorn.
toffe jag o malle vandrade runt o tittade på saker o åt LANGOS.....shit va gott det är!!! det var jätteskoj att träffas alla 3 för en gångs skull!! blir allt för sälllan det oxå.....
jobbet har börjat lixom skolan så nu är det fullt upp igen!! ingen rast o ingen ro....massa massa massa läxa fick vi.....men det fixar jag!!!
jupp.....that´s it!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0