detta har hänt....

östersjö!!!

åkte ner på fredagen och min söta toffe kom o hämtade mej!! handlade massa massa god mat som vi skulle grilla =D
hemma hos henne så öppnade vi försra cidern klockan 14.30! mums....o sen kom hennes pojke o grillade åt oss.
sen var det bara att dricka....göra sej iording....och cykla in till karkshamn. jobbigt att cykla =/ men det funkade.
kollade på paraden...den e skoj. förra året dansade toffe och jag linedance....o nej vi kan INTE dansa hehe. detta året var vi aningen lugnare. men sen var det rätt drygt på festen så vi gick hem till hennes far och snapsade med honom hihihi det var skoj. o sen bar det ut i festivalen!!! shit så skoj det var. åt o åt o åt o åt  =) inte undra på att byxorna stramar nu hehe.
träffade  massa massa roligt folk, o endel lite mindre roliga =/
sen bar det hemåt på cyklen....farligt farligt men detta året välte jag iallafall inte =)

somnade

vaknade sådär pigg....men piggnade till hyfsat bra när det var dags att festa igen, denna gången gick toffe o jag in. men vi kom iväg jätte jättesent tyvärr....åt o åt o åt ännu mer =)

jooo vi åkte karuseller....shit vad illa jag mådde =/ men roligt folk träffade vi där =P

vi gick mest runt o snackade med massa folk.....skoj =)

sen tog vi taxi hem!!

o sen somnade vi för att vakna mega sega =(   blev filmdag på söndagen.

o sen åkte lilla jag hem =)

jupp jupp =)

inget intressant mer.....nope.....

pouss


Kommentarer
Postat av: älsklings tea

hehe ;)
saknar ju dig sötnöt! nähä, nu ska jag iväg o jobba!
love you!

2007-07-27 @ 15:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0