trött i ögonen

känns lite konstigt när man är pigg men ögonen är jätte trötta =/ skumt värre.....
jaha....vad har hänt idag då, jooo.....
0700 klev en trött anna upp och masade sej ner till tvättstugan, tryckte in en massa tvätt i maskinerna och gick upp o la sej på soffan.
sen när tvätten var klar var det dags för stan!!! glömde ju systemet igår så det fixade jag idag. köpte lite annat onödigt oxå =) som vanligt.
nu ringde dotterns pappa o sa att dom kommer hit =) min bebis kommer =) fast bebis e hon ju iofs inte hehe

städat har jag gjort....som vanligt men nu e jag snart klar med utrensningen!!!!!!!!!!! ÄNTLIGEN!!!!!! känns jätteskönt.

tänkte minsann ta ett glas vin ikväll.....mumsigt värre =) =)

jupp.....kanske uppdaterar senare

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0