Lördag o snuva....

Idag hade jag tänkt hitta på skoj saker med alicia....men nu e hon dunder snuvig....såå det lutar åt en inne dag. men jag har MASSA att göra....håller på att slänga massa onödiga saker, trasiga leksaker  o lite sånt =) känns jättebra att bli av med massa strunt!! igår la jag in en intresse anmälan på en större lägenhet här i grannhuset. nu är vi 7 som vill ha den :S nästa vecka får jag veta om jag fick den eller ej.....jag VILL!!! men det kommer att bli en dyr flytt...alicia har målat på lite väggar o sånt :/ men det får det vara värt!! hon kommer få ett eget rum om vi får lägenheten!! och det är det viktigaste!!

o i skolan har vi världens största grupparbete känns det som....massa att göra o alldeles för lite tid!! men det ska väl gå på nåt sätt....

jupp....nähe nu ska jag väl sätta igång med att göra alicia piggare....hon har visst lite feber stackarn :(

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0