Hej & Hå

Hmm.... det är snö kvar ute. Det är kallt. Jag har vårkänslor. Det går inte ihop. Så BORT MED SNÖN! Tack På Förhand!

Jag jobbar... och så jobbar jag... och sen kan jag ju jobba lite till!

Jobbet i stan slutar nästa vecka.... det följs av jobb i Ingelstad! Jag har tur som lyckas få långvikariat hela tiden. Men något ska ju jag ha tur med =)

Alicia har haft massa massa feber...stackarn... helt utslagen på soffan var hon. Dumma spruta som gör så mot min pärla!!! Idag är hon piggare men inte helt 100 ändå. Så därför ska vi föräta oss på chips och dip och choklad ikväll!!

Jag har ett roligt yngel... halva svart o halva orange hihihi jag är lättroad... man får skratta åt minsta lilla så blir ju säkert allt bra !! ^^

Jag tänkte att jag skulle bli miljonär! Japp! Nu väntar jag bara på att banken ringer och säger GRATTIS vi ser att du fått in en stor summa pengar, så därför fyller vi på med lite av våra pengar så det blir en jämn summa.... ifall man nu kanske fått 18598123:- det är ju liksom inte jämnt alls. Tack banken säger jag då!

Men telefonen är väldigt tyst.... bajs

Jag måste STÄDA!! men det syns ju att det är någon som bor här iaf =)

Jag vill FLYTTA till en liten 2:a ...  sova i en bäddsoffa i vardagsrummet... är inte det allas dröm?

Jag är trött... vill ha sol... svammlar... det är skoj ! Alicia suckar lite åt mig... du är knasig käraste mamma säger hon! Jaja... det bjuder jag på!

Hon var på besiktning.... Klart Godkänd. 115cm lång!!! och 19.5 kg tung!!! Min PÄRLA!!

Har inga bilder... datorn åt upp dom!

Hej & Hå Farbror Blå

Kommentarer
Postat av: Linn

jag vill komma upp snart. :)

2010-01-22 @ 19:12:34
URL: http://alreadythere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0