japps

en sötnöt ville att jag skulle blogga mera :P så here we go!!

idag var jag mega mega trött när klockan ringde 05.30.....ragglade upp ur sängen o satte på kaffebryggaren.....fixade frukost o fixade iordning mej. sen skulle jag väcka lillan. det brukar vara rätt jobbigt för henne att komma upp, men idag var hon snabbt uppe =)  vi tog inte vagnen till dagis utan gick.....riktigt mysigt var det. kollade på ankorna och lite sånt =)

på jobbet var det lugnt. alla barnen har inte kommit tillbaks efter semestern och vissa hade ledig dag. jag och en kollega tog 2 barn och vandrade till biblioteket, riktigt trevligt var det, o sen kom vi tillbaka lagom till lunch, då var jag riktigt hungrig!! kurrade som bara det i magen.....så det var gott med mat.
sen fick jag ta sov vilan....farligt !! hehe jag somnade till lite.....kanske ska ta den vilan lite oftare =P

sen var vi ute i solen resten av dagen =D sååå skönt!!!

väl hemma la lillan och jag mej på soffan o tittade på film!! lika trötta båda två.....

imorn är det tandläkaren.....*ryser*

jupp......

PUSS på er alla söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0