bah

jupp....detta tar ju aldrig slut....fick åka akut till tingsryds tandläkare bara för att se honom gnälla lite o skriva ut penicillin....,men men nu ska det väl bli bra =) han var inte såå nöjd med den andras jobb. så nu käkar jag penicillin 3 ggr/dag i 10 dagar.....tråkigt.
o klart att det är östersjö i helgen.....typiskt men vi har en plan =P

alicia är världens duktigaste tjej. hon var med mej hela dagen o var jätteduktig!!! hon såg lite rädd ut hos tandis men jag skojade bort det =) hon är mitt allt den tjejjen =)

nu plaskar hon i poolen =) badar mina handdukar o sånt.....kommer sakna henne i helgen =( men har ju henne nästa vecka oxå juh =) =) =)

jupp
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0