Kolla vad jag har/hade på min balkong!! Gissa vilket som slängdes bort ^^

'

Eller:



Musen har jag fångat själv

Granen har jag nästan huggt själv, stod 3 meter bort och hejjade på!! Och hoppades att yxan inte skulle hamna i huggarens ben, då hade jag kräkts

Kräker... det har jag för övrigt gjort idag... men inget blod var inblandat. Nu vägrar jag kräkas mer!!

Annars är det hyfsat stabilt i mitt liv,
*Pengar kommer den 27 varje månad, ingen förmögenhet men jag är nöjd,
*Jobbar jobbar och jobbar
*Kärleken. Pja... jag är nöjd som jag har det, Alicia har en lekfarbror och jag har en underbar vän
*Snart jul... töntigt förtjust i julen !!! Ska baka hur mycket gott som helst och överpynta lägenheten
*Leker med barn !! Men mest med min underbara dotter!! Finns ingen bättre!! Min Pärla
*Snart skånesdjurpark,träffa släkten och tomten
*IKEA !!!!!
Japp....

Det var allt för mig! Får se när andan att blogga kommer nästa gång!!

BYE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0